http://eshghulaneh.ParsiBlog.com/Posts/10/OfficeWare+%d9%8a%d8%a7+%d9%83%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84/ لینک یادداشت OfficeWare یا کارتابل عنوان یادداشت هاست .نام نویسنده به صورتی که اگر نویسنده اصلی باشد، نام بدون لینک، و اگر نویسنده وبلاگ گروهی باشد نام به همراه لینک است OfficeWare یا کارتابل نرم افزاری اینترنتی است که بر اساس منطقه ای کامل سرویس نمایندگی تجهیزات مربوطه را با کسب و کار در دفاتر لویی ویل ، Lexington و بولینگ سبز K? ؛ Evansville ، در ؛ ماریون ، ایل و سینسیناتی ، آه.


OfficeWare کسب و کار فراهم می کند با تجهیزات به منظور ارتقاء بهره وری سند است. با ارائه یک خط کامل تجهیزات با کیفیت بالا ، خدمات ، منابع و گزینه های تأمین منابع مالی ، OfficeWare خواهد شد طیف کامل مشتریان خود را "از نیازها را تامین کند. تماس با ما تعداد این CareTM.

متن یادداشت 10 کد یادداشت این بلاک فقط در حالتی که یادداشت با لینک مستقیمش نمایش می یابد، عمل میکند و یادداشت بعدی، بر اساس تاریخ ثبت یادداشت تعین میشود در حالت نمایش عادی وبلاگ، این تگ بدون مقدار خواهد بود این بلاک فقط در حالتی که یادداشت با لینک مستقیمش نمایش می یابد، عمل میکند و یادداشت قبلی، بر اساس تاریخ ثبت یادداشت تعین میشود در حالت نمایش عادی وبلاگ، این تگ بدون مقدار خواهد بود هاست نام نویسنده http://eshghulaneh.ParsiBlog.com/Author/%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa/ لینک نویسنده saeed3502002@yahoo.com ایمیل نویسنده http://www.Parsiblog.com/PhotoAlbum/eshghulaneh/Thumb_79295.jpg آدرس تصویر نویسنده بخش نظرات تعداد نظرات یادداشت http://eshghulaneh.ParsiBlog.com/Comments/10/لینک صفحه نظرات در حالتیکه پست، هیچ نظری ندارد بلاک زیر استفاده میشود < pb:CommentLink/>لینک صفحه نظرات برچسب های یادداشت ادامه مطلب //تگهای تاریخ و زمان اینجا کار میکند
<      1   2   3   4   5   >>   >